design & konceptudvikling
Konceptet konkretiserer, hvad vi vil, hvem vi vil nå, hvorfor, hvordan og hvor ofte. Målgruppen er udgangspunktet og afgør stil og tone. Strategien viser vejen.
visuel identitet
En organisations visuelle identitet består bl.a. af logo, grundfarver og typografi, men også billedstil, papirvalg og website sender signaler til omverdenen. En omverden, der skal forstå netop jeres valg.
Arbejdet med at skabe en visuel identitet er derfor baseret på en grundig analyse af organisationen. Hvad er organisationens værdier og holdninger? Hvordan opfattes organisationen af dens målgrupper? Hvordan opfatter medarbejderne den? Hvad er det unikke ved denne organisation - og hvordan er strategien for udvikling og vækst?
Det er en omfattende proces at omsætte alle disse tanker og begreber til noget så konkret som et logo, et farvevalg og en typografi - men udbyttet kan til gengæld nemt stå mål med indsatsen. En unik og præcis visuel identitet kan både skabe og styrke et brand, men den kan også skabe konsensus og styrke selvopfattelsen i organisationen indadtil.
Vores mål er at skabe overblik, kontinuitet og et sammenhængende billede af virksomheden. Det krævende mål kan highspace indfri, fordi vi har specialister inden for både arkitektur, web, design og kommunikation.
Vi baserer vores rådgivning og løsninger på dialog og indlevelse, erfaringer og relevant analyse. Uanset om det gælder arkitektur, kommunikation, design eller webløsninger.